de laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Jongerenreis - WaarBenJij.nu de laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Jongerenreis - WaarBenJij.nu

de laatste voorbereidingen

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Jongerenreis

30 Juni 2014 | Nederland, Wageningen

Na maanden van voorbereiding is het dan bijna zover! 11 juli vertrekken we met 16 toppers naar Svalyava Oekraïne om daar onze helpende hand te bieden en op te trekken met de lokale bevolking. We kijken uit naar gave ontmoetingen mooie mensen ontmoeten zegenen en gezegend worden. Met een gedegen voorbereiding en een gevuld programma zijn we er helemaal klaar voor. De laatste week moet er nog even flink aangepoot worden met de laatste klusjes en sponsoracties en worden de puntjes op de i gezet. Maar bovenal hebben we er zin in!!! Bid u met ons mee dat de laatste voorbereidingen goed zullen verlopen?

Hartelijke groet
Monique

• 11 Juli 2014 - 10:30

Jan Gerrit:

Fijne en mooie reis vandaag naar Krakau, jullie gingen goed weg vanmorgen uit Wageningen!

Jongerenreis

Van 11 juli tm 22 juli gaan we met 16 man naar Svalyava, Oekraine om daar de lokale mensen een helpende hand toe te steken. Deze jongerenreis heeft als doel om de mensen daar een hart onder de riem te steken maar ook om praktisch bezig te zijn.We geloven dat we deze reis mogen maken om Gods liefde daar te mogen laten zien, zowel in woord als in daad, maar ook dat wij zelf bemoedigd en opgebouwd zullen worden. We kijken dan ook uit naar de ontmoetingen die we met elkaar mogen hebben en zien uit naar wat God gaat doen.

Actief sinds 30 Juni 2014